Πολιτική Επιστροφών και Αλλαγών

Oι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με ένα άλλο τότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected] .

Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας, θα στείλετε το προϊόν σε εμάς και εμείς θα σας στείλουμε ένα άλλο της προτίμησής σας.

Αντικατάσταση δεν δύναται να υπάρξει μετά το πέρας 14 ημερών από την αγορά του προϊόντος.

Σημειώνεται ότι το κόστος μεταφοράς της επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη. Εάν για το λάθος ευθύνεται η www.noena.gr, το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει την εταιρία και όχι τον πελάτη.

Οι επιστροφές γίνοται δεκτές εφόσον τα προϊόντα είναι στην αρχική τους κατάσταση μαζί με την απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.

Πριν την επιστροφή επικοινωνήστε μαζί μας στο email [email protected]

Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής:

1.Custom-made αντικείμενα

2.Αντικείμενα που έχουν χαραχθεί ή μεταποιηθεί.

3.Προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία προσφορές(αλλαγές μόνο σε νούμερο κατόπιν συννενόησης ).

4.Προϊόντα για την αγορά των οποίων χρησιμοποιήθηκε εκπτωτικός κωδικός.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, επειδή τα κοσμήματα είναι χειροποίητα και ξεκινάνε να φτιάχνονται έπειτα από δική σας παραγγελία, επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται. Μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο κόσμημα από τη συλλογή της δημιουργού ίσης ή μεγαλύτερης αξίας του κοσμήματος που θέλετε να επιστρέψετε, πληρώνοντας τη διαφορά.

 

Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται παρά μόνο στην περίπτωση που: 

H εταιρία δεν προχώρησε την παραγγελία.

Τα προιόντα έχουν σταλεί λάθος με ευθύνη της www.noena.gr.

Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί από τη μεταφορική εταιρία πακέτο που δείχνει πως έχει ανοιχτεί ή έχει φθαρεί. Μετά την αποδοχή του αντικειμένου, η εταιρία μας δεν έχει καμία υποχρέωση να προχωρήσει σε αντικατάσταση κατεστραμμένου ή τυχόν απολεσθέντος προϊόντος κατά τη μεταφορά του. 

Ακύρωση παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας ακόμα και αν αυτή έχει ολοκληρωθεί, αλλά όχι μετά την αποστολή της. Σε περίπτωση που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας, επικοινωνείστε μαζί μας στο email [email protected]

 

Ισχύον Δίκαιο
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του noena.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά απαριθμούμενα Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003 καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση).

Πολιτική επιστροφής χρημάτων

Δικαίωμα επιστροφής/αντικατάστασης.

Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος .

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον :

  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
  • Ο καταναλωτής επικοινωνεί  με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος  στο email [email protected] , προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς κτλπ) και στην αρχική του συσκευασία.
  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος.

 

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα μας έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.

Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.

Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρία δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχών βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση.

Σε περίπτωση κατασκευαστικού προβλήματος η εταιρία αναλαμβάνει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος.

Καλάθι0
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι!
Συνέχεια Αγορών
0